naast goed eten, wat extra eigeel en grit...
vinden ze heerlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door ze bezig te houden.
hang eens een struik andijvie hoog op, zodat ze hun best moeten doen er bj te komen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Krop sla in het hok maar ook de bodem een keer omspitten zodat ze zelf wormen kunnen zoeken. (ja die eten ze ook).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slakken, wel het huisje al kapot maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg voor voldoende scharrelruimte, met plekjes waar ze kunnen zonnen, waar ze kunnen graven waar ze kunnen schuilen; een goed nachthok; gezond en lekker eten; voldoende water; aandacht ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze in een ren lopen zou ik zo nu en dan het rennetje een goed schoonmaken, laagje aarde eraf en wat nieuwe grond erin met daardoorheen wat lekkere kattebrokjes, zodat ze weer lekker kunnen scharrelen. Ook wat sla hier en daar in het hok hangen, zodat ze een uitdaging hebben, ik denk dat dat verveling tegen gaan het mooiste verwennerijtje is voor kippies in een ren.